عایق کابل های فشار قوی

دسامبر 31, 2022by multi0

عایق کابل های فشار قوی

می دانیم که عایق کابل های فشار قوی می توانند امنیت جانی و امنیت مالی را به طور کامل حفظ کنند و اجازه ندهند که مشکلی برای فردی یا چیزی به وجود آید. بر حسب میزان مقاومتی که دارند و همچنین ضخامتی که در تولید برای آنها در نظر گرفته اند، قیمت گذاری می شوند و هر فردی می تواند براساس بودجه ای که دارد یکی از آنها را تهیه کند. عایق کابل های فشار قوی در ایران بسیار فروش هستند و همین سبب می شود تا تولید آنها همواره دارای شیب صعودی باشد.

ویژگی عایق کابل های فشار قوی

می دانیم که عایق کابل های فشار قوی دارای بافت متراکمی می باشند و همین تراکم بالا در آنها کمک می کند مانعی محکم در برابر عبور جریان برق باشند و آنها را به بیرون بروز ندهند. این کابل ها می توانند جان پرندگان و افرادی که مهندس برق هستند را به خطر اندازند، پس وجود عایق کابل برق یکی از واجبات بسیار مهم می باشد.
جنس آنها از پلی استر می باشد و همین پلی استر به ما اجازه می دهد تا سرتاسر کابل ها را پوشش دهیم، چرا که قیمت کاملا مناسبی دارند و هیچ گونه محدودیتی در خرید آنها وجود ندارد.
رنگ آنها معمولا به رنگ خود پلی استر می باشد اما برای اینکه رنگ ها با هم اشتباه نشوند و تعمیرکار برق در مواقع ضروری بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد، از مواد رنگی هم استفاده می کنند و آنها را از هم تفکیک می کنند که خود نکته قابل توجهی می باشد.
بسته به حجم سیم های درون کابل، میزن قطر و ابعاد مواد عایق مشخص می شود، پس براساس یک استاندارد مشخصی تعیین می شود و شما باید آن را به طور کامل رعایت کنید.
عایق کابل برق در زمان های قدیم از کشور های دیگر وارد می شد اما امروزه خودمان در زمینه تولید آن مستقل شده ایم.

بیشتر بخوانید: کابل آلومینیوم خودنگهدار

دوام عایق کابل های فشار قوی در ایران

دوام این سری از محصولات به مواد اولیه ای که مورد استفاده قرار گرفته اند، بستگی دارد. پلاستیک به تنهایی نمی تواند از عهده کابل های فشار قوی برآید، به همین علت لازم است که ترکیبات دیگری هم وجود داشته باشند تا در این زمینه کمک کنند. کارخانه جات معتبری که در تولید عایق کابل های فشار قوی، فعالیت می کنند، تمامی این مواد را بر حسب فرمول های شیمی به طور کامل رعایت می کنند و همین باعث می شود که کاملا قابل اعتماد باشند. روکش عایق به صورت فله ای هم عرضه می شود. شاید شما تصور کنید که ممکن است تاریخ انقضای آنها محدود باشد و خرید عمده برای شما ضرر زیادی را به همراه داشته باشد، اما باید بگوییم که اینطور نیست و سود زیادی می کنید. روکش کابل می بایستی استاندارد های لازم را داشته باشد تا با دوام باشد.

بیشتر بخوانید: کابل آلومینیومی زمینی

روند تولید عایق کابل ها

برای تولید این مواد عایق، ابتدا تمامی آنها را به حالت خمیر در می آورند و مواد لازم را به آنها اضافه می کنند تا آماده خشک شدن و شکل گرفتن باشند. عایق کابل های فشار قوی می بایستی توسط افراد متخصص تولید شوند تا مشکلی وجود نداشته باشد. تنها نازک بودن آن در یک بخش می تواند خطرات زیادی را به وجود آورد. دوام عایق کابل هم به همین مرحله بستگی دارد. معمولا دستگاه های ویژه ای وجود دارند که کار ها را انجام می دهند و اعلام می کنند که هر مرحله دقیقا دما در چه حالتی می باشد.

بیشتر بخوانید: کابل آلومینیوم فشار قوی

دسترسی به عایق کابل ها چگونه می باشد؟

جنس مواد عایق کابل های فشارقوی براساس تحقیقات صورت گرفته، به طور عمده از پلی استر تولید می شوند. پلی استر نیز بر پایه مواد نفتی و سوخت های فسیلی تولید می شود. همانطور که می دانیم این مواد در طبیعت به مقدار خیلی زیادی وجود دارند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. ایران یکی از کشور هایی می باشد که به مقدار خیلی زیادی پلاستیک تولید می کند و تجهیزات کاملی در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: کابل های فشار ضعیف

قیمت عایق کابل ها بر چه اساسی مشخص می شود؟

 

قیمت مواد عایق در ایران به نسبت کشور های دیگر بسیار به صرفه می باشد و شما می توانید آن ها را با خیالی راحت تهیه کنید و در این زمینه هیچ گونه کمبودی نداشته باشید. مواد عایق کابل طی پروسه های مختلفی وارد فروشگاه های مربوطه می شوند و شما می توانید آن ها را تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کابل آلومینیومی، کابل آلومینیومی زمینی ، کابل آلومینیوم خودنگهدار و دیگر کابل ها می توانید از طریق وبسایت با مراجعه به صفحه ی تماس با ما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × 4 =